Gisteren werd mijn laatste bijdrage opnieuw verwijderd door LinkedIn. Inmiddels nu definitief geblokkeerd. Elke keer heb ik bezwaar aangetekend en telkens werd dit gehonoreerd met excuses dat er alweer een vergissing werd gemaakt. Lees even mee:
Zo begint elke verwijdering. Een uitnodigende knop die een uitleg suggereert, maar eindigt in een wit scherm. Uiteindelijk is het mij telkens wel gelukt in contact kunnen komen met LinkedIn en dan komt er eerst een bericht van de Nederlands sprekende Cora:
Na het inwinnen van advies komt LinkedIn tot de conclusie dat mijn bijdrage gewoon voldoet aan de professionele richtlijnen van LinkedIn. Met excuus van de inmiddels Engels sprekende Cora:
Na de laatste blokkade werd de toon opeens anders. Navraag wat de reden was van deze blokkade, gaf geen bevredigend antwoord, er werd slechts verwezen naar de algemene voorwaarden. Dus ook nu geen enkele inhoudelijke reactie, er wordt slechts aangegeven dat dit de laatste reactie van LinkedIn zal zijn. Discussie gesloten:
Maar de communicatie was toch nog niet helemaal gesloten. Er wordt mij gevraagd hoe tevreden ik ben over de open en eerlijke communicatie met de klantenservice:
Het zal u niet verbazen dat ik niet in staat ben om met behulp van deze link mijn vriendelijke mening te ventileren.